MARKETING|WARROOM

Contentmarketing is een multidisciplinair vakgebied, met veel specialisaties. Daarom maakt Lost Founders gebruik van de Marketing Warroom. Na een goede verkenning trekken we samen met jou en de juiste zelfstandige specialisten op om de mar/com doelen te bereiken.

WAAROM|WARROOM

Omdat we geloven in échte betrokkenheid van alle professionals, gebruiken we de ‘Marketing Warroom’. Het is een intensief traject, waarbij zowel klant als specialisten volledige focus hebben op het optuigen van een marketing of communicatietraject. Zo staan vanaf het begin alle neuzen dezelfde kant op en draagt iedereen optimaal bij aan briljante contentbranding! 

DE VERKENNING

Tijdens de verkenning formuleren we een briefing, die voor iedereen heldere bandbreedtes schept, wat betreft doel en middelen.

DE WARROOM

De Warroom is een snelkookpan, waarbij iedereen betrokken is en blijft en iedereen geacht wordt, vanuit zijn of haar expertise, sturing te geven.

EEN RICHTING

Na de Warroom blijven alle specialisten betrokken en werken vanuit dezelfde uitgangspunten. iedereen is immers betrokken geweest bij het bepalen van de richting.

FOUNDER|CREATIVE

Geurt Kreijns

Heeft contentbranding zo ongeveer uitgevonden. Van oorsprong grafisch ontwerper, dus laat hij graag zien hoe jouw merk eruit ziet.

(ONLINE) MARKETEER

Chantal Ockeloen

Online advertising heeft geen geheimen voor deze dame. Daar maakt ze geen geheim van.

VIDEO 

Arno Baretta

Zet content graag in beweging… letterlijk. Regiseren, belichten, draaien, editten, animeren. Hij draait er zijn hand niet voor om, dat doet de camera al… draaien.

WEBDEVELOPER

Jeffrey van Draanen

De digitale wereld kent hij als zijn broekzak. Bedenk iets en Jeffrey weet hoe het gebouwd, geprogrammeerd of ontwikkeld moet worden.

VORMGEVING 

Linda Hilhorst

Dol op mooi opgebouwde sheets. Niet alleen bij het curlen ook op haar scherm. Of het nu print-, of onlinemedia, POS- of PPT-materiaal is. Het wordt tot in de puntjes verzorgd.

MARKETING WARROOM
KENNIS MAKEN?

Marketing Warrooms heb je in verschillende vormen en maten. De essentie is dat alle eigenzinnige professionals vanaf het begin betrokken zijn en invloed hebben op het creatieve proces. Zo staan vanaf het begin alle neuzen dezelfde kant op en draagt iedereen optimaal bij aan briljante contentbranding!